Categorie

 

Veelgestelde vragen

Voor België is levering gratis vanaf een bestelorder van €250 excl. BTW. Wanneer het franco bedrag niet wordt bereikt zal  een leverkost worden bijgevoegd volgens onderstaande tabel:

Bestelbedrag Leverkost
> €250 Gratis
€225 - €250 €15
€175 - €225 €20
€125 - €175 €30
<€125 €50

Voor Nederland en Luxemburg is de levering gratis voor een bestelorder vanaf €300 excl. BTW. 

Wanneer het franco bedrag niet wordt bereikt zal  een leverkost worden bijgevoegd volgens onderstaande tabel:

Bestelbedrag Leverkost
> €300 Gratis
€250 - €300 €15
€200 - €250 €20
€150 - €200 €30
<€150 €50

Voor andere landen zullen de leverkosten en/of franco levering op aanvraag worden bepaald.

Voor klanten die in meerdere keren bestellen geldt het totale bestelbedrag voor het moment van levering (alle aparte bestellingen worden samengeteld). Vooraleer de bestelling in de webshop compleet is, zal je attent gemaakt worden op deze leverkost, zodat je zelf de keuze krijgt om bij te bestellen, of om door te gaan, wetende dat deze leverkost in rekening zal worden gebracht.

Wanneer u uw bestelling voor maandagmiddag doorstuurt, kan u er op rekenen dat uw levering zal uitgevoerd worden op donderdag of vrijdag, afhankelijk van de locatie van uw winkel, op route van de chauffeur. Bestellingen die later gebeuren, kunnen niet gegarandeerd worden in diezelfde week. Indien er te veel dieren of artikels ontbreken door een laattijdige bestelling, wordt deze automatisch doorgeschoven naar de week nadien.

Wij leveren heel België op donderdag of vrijdag, doorgaans volgens onderstaand schema:

Donderdag: Regio Antwerpen, Vlaams-Brabant, Waals-Brabant, Brussel, Limburg en Luik
Vrijdag: Oost-Vlaanderen, West-Vlaanderen, Henegouwen, Namen
De provincie Luxemburg wordt donderdag of vrijdag toegevoegd afhankelijk van de drukte op de routes.

Nederland of Luxemburg wordt doorgaans geleverd met een koerierdienst. De levering daar gebeurt maximaal 4 dagen na ontvangst van uw bestelling. In de praktijk doen we dat meestal sneller, maar afhankelijk van de voorraad van de producten, zijn wij soms genoodzaakt op een levering van een externe leverancier te wachten alvorens de bestelling te kunnen opsturen.

Levende dieren is een moeilijke materie, vooral met betrekking tot reservaties en vooruitbestellingen. Een dier kan immers pas op transport vertrekken als het in eerste instantie voorradig is. U als klant mag ons altijd specifieke kleuren of voorkeuren vragen, maar weet dat daardoor de kans groter wordt dat er geen dier is dat exact aan de omschrijving voldoet.
Een tweede knelpunt is dat een dier pas op transport kan als het ook daadwerkelijke gezond is op het moment van verpakken.
Ten slotte kan er ook in het transport nog iets gebeuren, waardoor het dier uiteindelijk niet naar de eindgebruiker kan vertrekken.
Let dus altijd op met beloftes te maken aan de klant. Wij doen altijd ons best om aan uw vraag te voldoen, maar rekening houdend met onze kwaliteitsvereisten en de beschikbaarheid van levende dieren, is het niet altijd mogelijk om aan alle verzoeken te voldoen.

Webshop powered by Marcando